تفریحی و سرگرمی

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی میلاد راستاد


اسم؟ میلاد

نام خانوادگی؟ استاد

ملقب به؟ میلاد راستاد

  متولد چه سالی هستید؟ 31/1/1374
 عکس بازیگران

 

   از چه سالی شروع به کار کردین؟ از ساله 89 با ترکه شکست خوب شروع به کار کردم

 عکس میلاد راستاد

خودتون از بینه کاراتون کدومو بشتر دوست دارید؟ کاره خدمتو خیلی دوست دارم چون حاصل زحمت نه ما هست غریبه خوش اومدیه دو هم خوب بود

 

راستاد یعنی چی؟؟؟ راستاد از رستاک میاد یعنی استوارو محکم

 

آهنگات مخاطب خاصی داره؟ بهتره راجبش صحبت نکنیم

 

در حاله حاضر درگیر چه کاری هستی؟؟ کارا زیاده ولی فعلان تمرکزمون رو موزیک ویدئو حسرت هستش

 

با کدوم آهنگساز کار میکنید؟؟ من فعلاً با شهرام جی اچ کار میکنم و کارام تو آی وی رکورد و بیس رکورد استارت میخوره

 

حرفه آخر با مردم؟؟ خاک پای همتونم خیلی عاشقتونم من هرچی هستم از حمایت های شماست و هر کاری کنم برای شماست منتظره کارام باشین به زودی زود میترکونیم

ϛ♥♥♥♥♥♥ϛ


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنیای تکنولوژی