تفریحی و سرگرمی

  • ۰
  • ۰

موضوعات این مطلب :
عکس
,
معمای تصویری
,

پرونده مربوط به سال ١٣٩٢ است و در تهران اتفاق افتاده است.

شنبه صبح ساعت ۹:۰۰ در اتاق بازپرس کوبیده میشه و پرونده قتلی که در روز قبل اتفاق افتاده روی میز بن قرار میگیره.

 

خلاصه گزارش که از حادثه دیروز تهیه شده:

ساعت ۱۵:۰۰ جسد بی جان آقای رضائی در اتاق مطالعه وی یافت شده و پزشک قانونی معتقد است قتل بین ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۴:۰۰ رخ داده است.

افراد حاضر در خانه :

۱- همسر آقای رضایی

۲ – باغبان

۳ – خدمتکار

۴- نظافتچی


بازپرس دستور احضار هر چهار مظنون رو صادر میکنه و به ترتیب از هر کدوم بازجویی میکنه.

 

همسر آقای رضایی : دو شب پیش با هم بحث کردیم . اون شب تا صبح نخوابیدم. به همین خاطر دیروز ظهر خیلی احساس خستگی میکردم.ساعت ۱۳:۰۰ رفتم توی تخت و خوابیدم.

 

باغبان : من دیروز ظهر مشغول آبیاری باغچه و سبزی چیدن بودم

معما تصویری خفن

خدمتکار : دیروز هم مثل همیشه روز آرومی داشتیم.کسی وارد منزل نشد.فقط یه بار پستچی زنگ منزل رو به صدا درآورد که خود من رفتم نامه رو تحویل گرفتم.

 

نظافتچی : دیروز نوبت نظافت آشپزخانه و حمام بود. من هم مشغول نظافت بودم.

 

بازپرس به اظهارات متهمین نگاهی می اندازد و بلافاصله دستور بازداشت یکی از آنها را می دهد.

به نظر شما قاتل که بوده و چرا ؟ (با ذکر دلیل)

|||||||||

|||||||||

|||||||||

|||||||||

|||||||||

|||||||||

|||||||||

|||||||||

|||||||||

|||||||||

 

پاسخ معمای قتل آقای رضائی :

– جواب میشه خدمتکار – چون روزهای جمعه اداره پست تعطیله

 

منبع : www.abartazeha.ir

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنیای تکنولوژی