تفریحی و سرگرمی

  • ۰
  • ۰

بهترین جوک خنده دار وایبر و لاین 2017
طنز

بهترین جوک خنده دار وایبر و لاین سری 2017

تو فرودگاه بودم دیدم یه پسر بچه معصوم داره واکس میفروشه
دلم سوخت گفتم برم ازش بخرم
رفتم پیشش گفتم
آقا پسر چنده؟
گفت ٧٠٠،٠٠٠ تومن
گفتم مگه این واکس ها رو از چی ساختن؟
یه لبخندی زد و گفت: مرده شور اون قیافت ببرن اینا خاویاره واکس نیست!

♠ بهترین جوک خنده دار وایبر و لاین سری 2017 ♠

 

یارو پست گذاشته که: دارم آیپدمو عوض می کنم . راهی وجود داره که لاینم با چتام نپرن؟؟؟
و حالا کامنت های هموطنان غیور و دلیر این مرز و بوم:
1 – راه که خیلی خیلی زیاد داره اما الان خستم می فهمی خستم خسته . . .
2 – یه راه خوب داره ولی ترافیکه دیر می رسی بهش . . .
3 – یه قفس واسه چت ها و دوستات بخر تا نپرن . . .
4 – سه تا راه داره: راه اول، راه دوم و راه سوم . . .
5 – زیر اون چت هایی که مهم هستن خط بکش و حفظشون کن . . .
6 – چن وقت یکی رو داشتیم این جوری بود مرد . . .

 

♠ بهترین جوک خنده دار وایبر و لاین سری 2017 ♠

 

جدیدا وقتی با دوستام میرم بیرون
احساس میکنم رفتیم ماموریت عکاسی برای خبرگزاری اینستاگرام و لاین!

 

♠ بهترین جوک خنده دار وایبر و لاین سری 2017 ♠

 

سر جلسه امتحان از بغل دستیم میپرسم جواب سوال 7 چی میشه؟
برگشته میگه عجب خنگی هستی تو صفحه 328 جوابش اومده بود دیگه :||||||||
.
انصافا مراقبا جلومو گرفتن نکشمش
شماره صفحه سوالارو هم حفظ کرده بود

 

♠ بهترین جوک خنده دار وایبر و لاین سری 2017 ♠

 

اگر روزی خیانت دیدی بدان قیمتت بالاس..
اگر روزی ترکت کردند بدان باتو بودن لیاقت میخواهد..
خلاصه هردفعه ضایعت کردن خودتو یجور قانع کن…

 

♠ بهترین جوک خنده دار وایبر و لاین سری 2017 ♠
 

سلامتی مرد زندگیم آقامونو میگم:
وقتی من صداش میکنم نمیگه ها یا بله،
داد میزنه میگه بگو خانووومم جووونم عشقم
وقتی باهاش قهر میکنم اون قهر نمیکنه،
میاد لپمو میکشه میگه حق بامنه ها نیم وجبی اما آشتی نفسمممم عمررررمممم!!!
.
.
.
یه صلوات ختم کنید تا بقیه خوابم رو براتون بگم

 

♠ بهترین جوک خنده دار وایبر و لاین سری 2017 ♠

 

آهای دهه شصتیای مجرد:
.
.
.
در مصرف آب صرفه جویی نکنید،
در مصرف برقم صرفه جویی نکنید ،
اصن تو مصرف هیچی صرفه جویی نکنید
،تا می تونید مصرف کنید بذارید ذخایر تموم شه ،
مگه این هفتادیا و هشتادیا تو مصرف شوهر صرفه جویی کردن ؟
ک شما تو مصرف برقو آب صرفه جویی کنید؟!!
بذارید خودشون واسه نسلی ک در حال تولیدشن صرفه جویی کنن!!
والا شما مجردا که دیگه نسلی ندارید!!

 
♠ بهترین جوک خنده دار وایبر و لاین سری 2017 ♠

 

شمام وقتی یه ادکلن گرون میخرین ، هربار که استفاده میکنین
یه نگا بهش میندازین که یه وقت تموم نشه؟!
یا من فقط اینجوریم!؟

 

♠ بهترین جوک خنده دار وایبر و لاین سری 2017 ♠

 

پسر عموم ۸ سالشه اومده میگه میدونستی اگر همه ی یخ های قطب جنوب آب بشن سطح آب اقیانوس ها هفتاد متر اضافه میشه و اینجوری یک چهارم خشکی های کره زمین زیر آب میره؟
من                </p><br>


            <ul class=

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنیای تکنولوژی